2012. december 20., csütörtök

Zserbó falatok

Egyik kedvenc aprósütim lett az idén:)Bonbon Mániánál láttam, de az eredeti recept Piszkéé,Köszönet érte:)
Picit alakítva készítettem.

.

Hozzávalók:
-20 dkg vaj
-15 dkg porcukor
-30 dkg liszt
-1 kk.vaníliakivonat
- csipet só
-1 citrom reszelt héja

A töltelékhez:
-15 dkg darált dió
-3 ek .baracklekvár

Étcsoki a díszítéshez.

A lisztet a vajjal elmorzsoltam,majd a többi hozzávalóval összegyúrtam.Egy éjszakára,de legalább 1 órára hűtőbe tettem.
 A diót és a lekvárt összekevertem.
A tésztából kis gombócokat formáztam,majd a karalábévájó hátoldalával kis völgyet nyomtam bele.
Ebbe tettem a tölteléket.




170 C-ra előmelegített sütőbe 10 percig sütöttem.Ha világosra hagyjuk puhább,ha 1-2 percet még sül ropogósabb is kekszfélénk lesz.


4 megjegyzés:

  1. Guszta süti, nagyon klassz kép. Igazán jól mutatnak a díszek között! Kellemes Ünnepeket Kívánok :)

    VálaszTörlés
  2. Hej, könnyű annak, aki ennyire ráér, így kényezteted a családot?? Én még dolgozom,sajna csak holnaptól tudok így készülődni!
    Kellemes Ünnepeket kívánok! Gabi

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek, kis harapnivaló finomságok:)Nagyon megfontolom belefér-e még az időmbe, zserbót idén amúgy sem sütök:)

    VálaszTörlés