2013. szeptember 22., vasárnap

Fűszeres csirkemell levelestésztában-Blogkóstoló

Újjab blogkóstolás ,újra Gabynál :)Háziasszonyunk Dina Őt sorsolta nekem.
Gaby "aggódott",hogy újra Őt kaptam,de felesleges volt,mert volt miből válogatni :)
Kivételesen nem édességet ,hanem egy húsos ételt választottam és nem bántam meg .Kis családom ebédre be is puszilta köretestől,salátástól :)

A leveles tészta jóbarát,ha gyorsan szeretnénk finomat. Gabi receptjénél csak a fűszerezésen változtattam.
                     
Hozzávalók:
-50 dkg leveles tészta
-12,5 dkg bacon(lehet 10dkg is, az én csomagom most ekkora volt:)
-1kis fej hagyma
-50 dkg csirkemellfilé
-1 chillipaprika(elhagyható)
- só,bors
-3 ág kakukkfű
-1 tk.mustár

tetejére:
-1 tojássárgája
-lenmag


A húst felcsíkoztam,sóztam,borsoztam.
A bacont zsírjára pirítottam,majd hozzáadtam a chillit .Egyet -kettőt kevertem rajta majd hozzáadtam a szálasra vágott hagymát .
Azzal is sütöttem kicsit majd hozzáadtam a húst.
Kakukkfűvel fűszereztem és erős lángon kb.10 perc alatt megsütöttem.
Legvégül hozzáadtam a mustárt ,átkevertem és elzártam a lángot.A ragut  langyosra hűtöttem.
 A tésztát vékonyra nyújtottam,ráhalmoztam egy csíkban a ragut és feltekertem .
Tojássárgájával lekentem,lenmaggal megszórtam.
Előmelegített sütőben 200C-on kb.25 percig sütöttem.

Köretnek zöldséges rizst és egy nagy tál salátát készítettem.
Mindenkinek nagyon ízlett :)
Gabynak a receptet,Dinának a játékot köszönöm .

3 megjegyzés: